Call Us +8801709966433
  • Madhabdi, Dhaka Division, Bangladesh
Quality is our commitment
"Servicing Conditions"

By using our service, you agree to the following terms and conditions. We refer to ourselves as "Washout" and you as "you". To our valued customers, please read these carefully.

  • We are not responsible for garments that are damaged during the washing process due to defects or weaknesses in the fabric.
  • If the fabric does not have care instructions (Care Label), we are not responsible for any damage caused during processing.
  • If damage occurs due to our liability, we will compensate up to a maximum of ten times the service charge of the garment. Claims must be made within 24 hours of receiving the garments.
  • If the value of your garment exceeds ten times our service charge, you must declare the value on the "Customer Consent Form." Cleaning will be charged at 1/10th of the declared value.
  • We will always attempt to remove stains, but failure to do so will not waive the charges.
  • We strive to deliver garments on time, but delays may occur due to circumstances beyond our control.
  • Our outlet has limited storage space. Garments will be held at the outlet for 14 days past the delivery date and then moved to the factory for storage for an additional 10 days. After 10 days, we are not liable for the garments.
  • Your account may be suspended if multiple old bills remain unpaid.
Service Options
  • Standard Service: 3-5 days. Payment is due at pickup.
  • Next Day Express: Time: 1 day. Garments must be dropped off before 12:00 PM and picked up after 6:00 PM the next day. This service is not available on Thursdays.
গুণমান আমাদের অঙ্গীকার
"পরিষেবা শর্তাবলী"

আমাদের পরিষেবা ব্যবহার করে আপনি নিম্নলিখিত শর্তাবলীতে সম্মত হচ্ছেন। আমরা "ওয়াশআউট" এবং আপনি "মানে আপনি"। আমাদের মূল্যবান গ্রাহকদের কাছে দয়া করে সেগুলি মনোযোগ সহকারে পড়ুন।

  • ডিফেক্টর দুর্বলতার কারণে ধোয়ার প্রক্রিয়ায় যে কাপড়গুলি ক্ষতিগ্রস্ত হয় তার জন্য আমরা দায়ী নই।
  • ফ্যাব্রিকে যত্নের নির্দেশাবলী নেই (কেয়ার লেবেল) থাকলে, ফ্যাব্রিকটি ক্ষতিগ্রস্ত হলে আমরা দায়ী নই।
  • যদি আমাদের দায়বদ্ধতার কারণে ক্ষতি হয়, তাহলে আমরা ক্ষতিপূরণ হিসাবে পরিষেবা চার্জের সর্বাধিক দশগুণ পর্যন্ত প্রদান করব। কাপড় পাওয়ার ২৪ ঘণ্টার মধ্যে দাবি করতে হবে।
  • আপনার পোশাকের মূল্য আমাদের পরিষেবা চার্জের দশগুণ ছাড়িয়ে গেলে, আপনাকে "গ্রাহকের সম্মতি ফর্ম"-এ মূল্য ঘোষণা করতে হবে। পরিষ্কারের চার্জ হবে ঘোষিত মূল্যের 1/10 হারে।
  • আমরা সর্বদা ফ্যাব্রিক থেকে দাগ অপসারণের চেষ্টা করব, কিন্তু ব্যর্থ হলে চার্জ প্রযোজ্য থাকবে।
  • আমরা যথাসময়ে পরিষেবা প্রদানের চেষ্টা করি তবে নিয়ন্ত্রণের বাইরে থাকা পরিস্থিতিতে বিলম্ব হতে পারে।
  • আমাদের আউটলেটের সীমিত স্টোরেজ স্পেস রয়েছে। ডেলিভারির তারিখের পর ১৪ দিন পর্যন্ত পোশাক রাখা হবে এবং পরে ১০ দিনের জন্য কারখানায় পাঠানো হবে। ১০ দিনের পর আমরা কাপড়ের জন্য দায়বদ্ধ থাকব না।
  • একাধিক বকেয়া বিল থাকলে আপনার অ্যাকাউন্ট স্থগিত হতে পারে।
পরিষেবার ধরন
  • স্ট্যান্ডার্ড পরিষেবা: সময় ৩-৫ দিন। বিল পরিষেবার সময় পরিশোধ করতে হবে।
  • পরের দিন এক্সপ্রেস: সময় ১ দিন। দুপুর ১২টার আগে কাপড় পৌঁছাতে হবে এবং পরের দিন সন্ধ্যা ৬টার পরে ডেলিভারি নিতে হবে। প্রতি বৃহস্পতিবার এই পরিষেবা বন্ধ থাকে।